the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

سلام اوس کریم ... با اجازه ... !!

سلااااااااااام بهمنی های عزیز دل


قربون دو چشم ناز هممممممممتوووووووووووون 


لطفااز این به بعد توی جلد 17 نظر بدین ...




مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مرسی مستر پرهام ...

سلام عرض می کنم خدمت بهمنی های عزیز 


ما یه نفر دانشجوی ترم آخر صنایع پیدا کردیم که می تونه درس های تخصصی صنایع رو تدریس کنه .  

اگه دوس داشتید فردا ساعت ۱۱ واسه هماهنگی و جزئیات بیشتر تشریفتونو بیارید دانشگاه.
 

                                  ممنون از همگی پرهام!

دوباره سلام ... هیی!!

سلااااااااام بهمنی های گل ...


من شرمنده ... هم کیسم و داده بودم درست بشه ... هم این که کارو بارم زیاد شده بود ... باید ببخشین دیگه ...


گفتم یه معذرت خواهی کنم نگین بی تربیتم ... هیی ...


مرسی ...