the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

the Students of Industrial Engineering

مهندسی صنایع

زمان انتخاب واحد

سلام  

من امروز که وارد سیستم انتخاب واحد شده بودم پایین اینو نوشته بود: 

زمان ثبت نام شما از تاریخ31/06/1387 ساعت 15:05شروع می شود 

پس دیگه نمی خواد نگران باشین . 

راستی مثل این که زمان امتحان فیزیک و اصول تداخل دارن و این که قرار شده که به جای اصول حسابداری مدیریت پروژه برداریم

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ب.ظ

در مورد انتخاب واحد لطفا به چارت توجه کنید لطفا حتما واحدی که واسه ترم ۴ در نظر گرفتن ما بیایم و ترم ۲ برداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تجدید نظر کنید

خب نظر خود شما چیه؟ شما میگین چه درسی رو جایگزین کنیم؟

[ بدون نام ] شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام
در مورد انتخاب واحد چند واحد قراره برداریم چه درسهایی؟من میخوام ۱۸ واحد بردارم نظر شما چیه؟من نمیتونم وارد سایت انتخاب واحد بشم من و راهنمایی کنید

قراره ۱۶ واحد بر داریم و این که ۱۴تاش اختصاصیه پس بیشتر برداشتنش نمی صرفه... تنها چیزی که به ذهنم می رسه اینه که صبح زود بعد از سحری وارد شین که کاربر ها کمتره و سرعت ها بالاتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد